Fandíme rodině | Centrum pro rodinu a sociální péči z. s.


Hlavní navigace

FB

A
A
A

-

English

Nacházíte se zde: vyzva.prorodiny.cz » OASA

OASA

Osobní asistence OASA

Služba OASA poskytuje osobní asistenci dětem a mladým lidem do 30 let se zdravotním postižení, a jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby. Služba působí v rámci Moravskoslezského kraje s dojezdem do čtyřiceti kilometrů od zázemí služby ve středisku Projekt VÝZVA v areálu Syllabova 19 v Ostravě-Vítkovicích Uživatelem...

celý článek

Poslání, cíle a zásady služby

Poslání Posláním služby OASA je poskytovat osobní asistenci dětem a mladým lidem do 30 let se zdravotním postižením, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby, a pomáhat jim žít běžným způsobem života jejich vrstevníků. Cíle Cíle služby OASA jsou: podporovat uživatele služby v samostatnosti a v soběstačnosti napomáhat...

celý článek

Ceník

Platby za službu dle způsobu využívání služby: Paušální platby za pravidelnou osobní asistenci Při využívání služby: 8 hodin asistence denně (v pracovní dny) základní sazba 7 900 Kč/měsíczvýhodněná sazba 6 100 Kč/měsíc7 hodin asistence denně (v pracovní dny) základní sazba 7 390 Kč/měsíczvýhodněná...

celý článek

Kontakty na službu OASA

Kancelář služby Centrum pro rodinu a sociální péči z. s.Projekt VÝZVA – služba OASASyllabova 19, 703 86 Ostrava-Vítkovice(areál Lékařské fakulty Ostravské univerzity) Mapa                     Kontakty

celý článek

Etický kodex

Pracovníci služby OASA dodržují práva uživatelů a snaží se vytvářet podmínky, v nichž mohou uživatelé svá práva naplňovat. Pracovníci respektují soukromí uživatele. Pracovníci plně respektují osobní svobodu uživatele. Pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí ohledně osobních údajů o uživateli. Pracovníci dále zachovávají...

celý článek

Zásady profesionálního chování osobního asistenta

Asistent je povinen vyplňovat výkazy o provedené práci zcela pravdivě. Asistent nesmí za uživatele či jejich zákonné zástupce vykonávat povinnosti, které mají směrem k zaměstnavateli – podepisovat za ně výkazy, porady apod. Pokud má asistent zásadní problém při vykonávání práce, informuje o něm vedoucí služby. Asistent...

celý článek

Jak podat stížnost

Kdokoliv má právo podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování naší sociální služby. Stížnost může být podána písemně nebo ústně i telefonicky, s podpisem či anonymně. Uvede-li stěžovatel přání zachovat mlčenlivost o své totožnosti před dalšími osobami, bude mu vyhověno. Osobou pověřenou pro přijímání...

celý článek



Domů | Kontaktujte nás | Registrace | Prohlášení o přístupnosti | Mapa webu | Textová verze