Fandíme rodině | Centrum pro rodinu a sociální péči z. s.


Hlavní navigace

FB

A
A
A

-

English

Nacházíte se zde: vyzva.prorodiny.cz » Rehabilitační asistence » Pravidla pro vyřizování stížnosti

Pravidla pro vyřizování stížnosti

Kdokoli má právo podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování Rehabilitační asistence.

  • Stížnost může být podána písemně nebo ústně i telefonicky, s podpisem či anonymně. Uvede-li stěžovatel přání zachovat mlčenlivost o své totožnosti před dalšími osobami, bude mu vyhověno.
  • Osobou pověřenou pro přijímání stížností je pracovník Rehabilitační asistence, nebo vedoucí Střediska VÝZVA, který rovněž zodpovídá za vyřízení stížnosti.
  • Každá stížnost bude řádně prošetřena komisí ve složení:
    • vedoucím STŘEDISKA VÝZVA
    • pracovníkem Rehabilitační asistence
    • v případě potřeby může být přizván také právník, nebo psycholog
  • Stěžovatel obdrží vyrozumění o vyřízení stížnosti písemně nebo ústně do 30 kalendářních dnů. Se stěžovatelem se dohodneme, jakou formou mu bude výsledek řízení sdělen.
  • Stěžovatel má možnost nechat se při vyřizování stížnosti zastupovat nezávislým zástupcem dle svého výběru a to jak fyzickou, tak právnickou osobou (např. příbuzným, přítelem, občanskou poradnou apod.)
  • V případě, že má stěžovatel omezení komunikační schopnosti (např. je neslyšící, cizí národnosti apod.), je organizace povinna přizvat k vyřizování stížnosti nezávislého tlumočníka.
  • V případě podání stížnosti na vedoucí pracovníky projektu je zodpovědnou osobou pro přijetí a vyřízení stížnosti předseda Centra pro rodinu a sociální péči z. s. v Ostravě pan Jan Zajíček.
  • Stěžovatel má právo se odvolat proti vyřízení stížnosti. Odvolání musí být adresováno předsedovi Centra pro rodinu a sociální péči z. s., Kostelní náměstí 1, v Ostravě panu Janu Zajíčkovi.
  • V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti se stěžovatel může dále obrátit na kterýkoliv nezávislý orgán např. na některou z občanských poraden. Asociace občanských poraden, Tachovské nám. 3, 130 00 Praha 3, tel. 222 780 599.

Pravidla pro vyřizování stížností jsou k dispozici k nahlédnutí každému zájemci  v metodice aktivity Rehabilitační asistence, která je uložena ve Středisku VÝZVA na ulici Syllabova 19, Ostrava-Vítkovice. S těmito pravidly jsou seznámeni i noví zaměstnanci.

Připomínky k poskytování aktivity může každý klient aktivity sdělit osobně či písemně, a to přímo na akcích pořádaných aktivitou formou formuláře zpětné vazby. Toto lze provést také elektronickou formou, písemnou nebo ústním sdělením.

Rostislav Macošek

vedoucí Střediska VÝZVA
Telefon: 775 244 210
E-mail: rmacosek@prorodiny.cz

Jan Zajíček

Telefon: 777 244 245
E-mail: jzajicek@prorodiny.cz



Domů | Kontaktujte nás | Registrace | Prohlášení o přístupnosti | Mapa webu | Textová verze