Fandíme rodině | Centrum pro rodinu a sociální péči z. s.


Hlavní navigace

FB

A
A
A

-

English

Nacházíte se zde: vyzva.prorodiny.cz » RESPIT

RESPIT

Odlehčovací služba RESPIT

Odlehčovací služba RESPIT je poskytována rodinám, které pečují o dítě nebo mladého dospělého se zdravotním postižením ve věku od 1 do 35 let. Je možno využít službu v terénu nebo ambulantní formou na adrese kanceláře služby. Odlehčovací služba RESPIT umožňuje pečujícím osobám nezbytný odpočinek, který mohou...

celý článek

Poslání, cíle a zásady služby

Poslání Posláním služby RESPIT je poskytovat terénní a ambulantní odlehčovací službu osobám, které pečují o dítě nebo mladého člověka od 1 roku do 35 let se zdravotním postižením, a tím podporovat odpočinek a seberealizaci pečujících. Služba RESPIT podporuje u dětí a mladých lidí se zdravotním postižením takový...

celý článek

Ceník

80 Kč/hod za hodinu práce asistenta odlehčovací služby. Při čerpání odlehčovací služby je možno využít fakultativní činnost rehabilitační asistenci za 80 Kč/úkon Poskytovatel si vyhrazuje právo vyhlásit během kalendářního roku časově omezené slevy poplatků za využívání odlehčovací služby.O těchto slevách a...

celý článek

Žádost o službu

Zájemci o využívání odlehčovací služby RESPIT mohou kontaktovat službu telefonicky, e-mailem nebo osobně (viz kontakty níže) nebo zaslat již vyplněnou žádost na e-mailovou adresu respit@prorodiny.cz. Na základě zaslané žádosti bude zájemce obratem kontaktovat pracovnice služby. Odesláním elektronické žádosti zájemce souhlasí...

celý článek

Kontakty na službu RESPIT

Centrum pro rodinu a sociální péči z. s.Projekt VÝZVA - služba RESPITSyllabova 19, Ostrava-Vítkovice(areál Ostravské univerzity, bývalý areál nemocnice Zábřeh)Telefon: 552 301 405 E-mail: respit@prorodiny.cz Mapa                       Kontakty

celý článek

Informační materiál o službě RESPIT

Etický kodex

Pracovníci odlehčovací služby RESPIT respektují práva, názory a svobodnou volbu uživatelů služby. Pracovníci respektují soukromí, osobní svobodu i intimitu uživatele služby a jeho rodiny a neovlivňují je cíleně vlastním filozofickým, náboženským či jiným názorovým přesvědčením. Pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí...

celý článek

Jak podat stížnost

Kdokoliv má právo podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování naší sociální služby. Stížnost může být podána písemně nebo ústně i telefonicky, s podpisem či anonymně. Uvede-li stěžovatel přání zachovat mlčenlivost o své totožnosti před dalšími osobami, bude mu vyhověno. Osobou pověřenou pro přijímání...

celý článek



Domů | Kontaktujte nás | Registrace | Prohlášení o přístupnosti | Mapa webu | Textová verze